| Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
A biztonság az első! |
Francy |
2006.04.30. 19:49 |
Ha veszélyes helyzet alakul ki egy Forma1-es futam közben, a versenybíró beküldi a pályára a Safety Cart. Különösen jellemző ez baleset után, vagy heves esőzés miatt, és amíg a biztonsági autó a pályán tartózkodik, minden versenyző felsorakozik mögé autójával, és korlátozott sebességgel köröznek a pályán, egészen a veszély elmúltáig. Ez idő alatt teljesen tilos bármilyen előzés.
|
Technikai analízis a San Marino GP előtt |
Francy |
2006.04.22. 12:48 |
Mind a Ferrari, mind a BMW Sauebr F1 Team változtatásokat hajtott végre az első légterelő szárnyakon, most megtudjuk pontosan, mit, miért, és hogyan?
|
A világ leggazdagabb emberei között |
Francy |
2006.04.16. 11:39 |
A Forbes amerikai gazdasági magazin nyilvánosságra hozta a milliárdosok listáját – a világ leggazdagabb embere még mindig Bill Gates (’Microsoft’) maradt –, ám idén néhány olyan név is feltűnt, akiknek valamilyen közvetett, vagy közvetlen kapcsolatuk van a Formula1-gyel.
|
Számjáték az első hatod után |
Francy |
2006.04.14. 12:32 |
A Formula1-es szezon első három futama időközben már lement – idő, ami egy szempillantás alatt felborította az eddigi 2006-ra vonatkozó statisztikákat. A Bahrein, Maláj és Ausztrál GP-n úgy tűnt, a Renault teljesen már dimenzióban versenyzik, mint a többiek. A kék-sárgák – pont úgy, ahogy tavaly – három rajtból három győzelmet gyűjtöttek be. A bajnokságban résztvevő, világbajnok-esélyes csapatok analízise:
|
Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
| |