| 
Karosszéria: Az FIA által meghatározott paraméterekkel rendelkező méhsejt szerkezetű, préselt szénszálas anyagból készült rétegekből áll.
Első kerékfelfüggesztés: Háromszög alakú keresztlengőkar és tolórúd által működtetett torziós rugók és lengőkarok alkotják, amelyben mechanikai keresztstabilizátort is építettek.
Hátsó kerékfelfüggesztés: Háromszög alakú keresztlengőkar és tolórúd által működtetett torziós rugók és lengőkarok alkotják, amelyben mechanikai keresztstabilizátort is építettek.
Lengéscsillapító: Showa
Kerekek: BBS kovácsolt magnézium
Az első kerekek szélessége: 312 mm
A hátsó kerekek szélessége: 340 mm
Gumik: Michelin
Fékek: Alcon
Féktárcsa és fékbetét: Szénszálas anyag
Kormányzás: A Honda F1 által kifejlesztett fogasléchajtás.
Kormánykerék: A Honda F1 által kifejlesztett szénszálas anyagból készített.
Vezetői ülés: Anatómialag megformált szénszálas anyagból készült.
Biztonsági öv: 6 pontos biztonsági öv, amely 75 mm széles vállrésszel rendelkezik pontosan igazodva ezáltal a HANS rendszerhez.
Üzemanyag-tartály: ATL kevlár erősítésű gumitartály
Üzemanyag-tartály kapacitása: 150 liter
Energiaforrás: 3Ah akkumulátor
Műszerezettség: A kormánykeréken elhelyezett műszerek.
Sebességváltó: Szénszálas anyagok felhasználásával készült, 7 fokozatú váltómű
Fokozatkapcsolás: Szekvenciális, félautomata, hidraulikus úton történő működtetéssel.
Kuplung: Szénszálas anyag
Tengelytáv: 3140 mm
Teljes hosszúság: 4675 mm
Teljes magasság: 950 mm
Teljes szélesség: 1800 mm
A Honda RA806E technikai paraméterei
Megnevezés: Honda RA806E
Lökettérfogat: 2.4 liter
Konfiguráció: V8, természetes szellőzésű motor
Hengerszög: 90º
Maximális teljesítmény: 700LE felett
Maximális fordulatszám: 18.500 felett
Vezérmű: Hengerenként 4 szelep, pneumatikus szelepvezérlés
Befecskendezési rendszer: Honda PGM-FI
Gázszabályzó rendszer: Elektro-hidraulikus vezérlésű rendszer
Gyújtórendszer: Honda PGM-IG | |