|
Témaindító hozzászólás
|
2005.10.29. 12:56 - |
A Michelin támadja a FIA-t
A Michelin nem éppen jó véleménnyel reagált az újbóli kerékcsere bevezetésére. A szabályt szerdán fogadták el a FIA gyűlésén. Az abroncsgyártó szerint ez inkább visszalépés és semmi közük a FIA által korábban szorgalmazott költségcsökkentéshez
A francia gumigyártó nem érti, miért kellett ismét megváltoztatni a szabályokat, amikor még csak egy évvel ezelőtt vezették be a kerékcsere-tilalmat.
A Michelin továbbá úgy gondolja, hogy a FIA nem véletlenül változtatta meg ismét a gumikra vonatkozó szabályokat. A gumigyártó és -szállító sajtóköleményben fejtette ki véleményét az üggyel kapcsolatban.
"Ahogy már elmondtuk, meg kell keresni az okot, hogy miért is változtatják meg ismételten a szabályokat a gumikra vonatkozóan, mellyel a Michelin minden előnyét elveszti, amit a 350km-re tervezett termékeivel ért el." – mondta a francia nagyvállalat.
" Michelin minden partnerének köszönetet szeretne mondani, akik mindent megtettek a szabálymódosítások megfékezése érdekében, noha azok hiábavalóak voltak."
Mosley visszavágott a Michelinnek
Max Mosley visszavágott a Michelinnek azok után, hogy a francia gumigyártó pénteken kiadott sajtóköleményében kritizálta a FIA-t, mert újból bevezették a kerékcserét alig egy évvel azután, hogy beszüntették azt.
"A Michelin teljességgel érthetetlen." - állt a FIA által kiadott sajtóközleményben. "Nehéz megértenünk, a szavazás melyik részével voltak elégedetlenek. Ugyanis a kerékcsere újbóli bevezetését a tanács egyhanúlag megszavazta, senki sem tiltakozott ellene."
"Ez ugyanaz a szabály, mely volt 2004-ben is, amikor az általuk támogatott autók minden probléma nélkül futottak Indianapolisban."
A 2005-ös viágbajnokság teljes győztese, a Renault egyértelműen a franciák pártjára állt az ügyben. A technikai igazgató, Bob Bell elmondta: "A kérdés az, hogy mi a helyénvaló döntés ezt illetően ilyenkor, amikor mindenki a költségek csökkentése mellett áll."
Ezzel szemben az újbóli kerékcsere azt is jelenti, hogy a csapatoknak több gumit kell szállítani, ami plusz költségként merül fel. |
[2-1]
igazából én nem nagyon tudok állást foglalni ez ügyben, de az biztos, hogy ezek a csatározások nagyon nem tesznek jót a sportnak.... |
A Michelin támadja a FIA-t
A Michelin nem éppen jó véleménnyel reagált az újbóli kerékcsere bevezetésére. A szabályt szerdán fogadták el a FIA gyűlésén. Az abroncsgyártó szerint ez inkább visszalépés és semmi közük a FIA által korábban szorgalmazott költségcsökkentéshez
A francia gumigyártó nem érti, miért kellett ismét megváltoztatni a szabályokat, amikor még csak egy évvel ezelőtt vezették be a kerékcsere-tilalmat.
A Michelin továbbá úgy gondolja, hogy a FIA nem véletlenül változtatta meg ismét a gumikra vonatkozó szabályokat. A gumigyártó és -szállító sajtóköleményben fejtette ki véleményét az üggyel kapcsolatban.
"Ahogy már elmondtuk, meg kell keresni az okot, hogy miért is változtatják meg ismételten a szabályokat a gumikra vonatkozóan, mellyel a Michelin minden előnyét elveszti, amit a 350km-re tervezett termékeivel ért el." – mondta a francia nagyvállalat.
" Michelin minden partnerének köszönetet szeretne mondani, akik mindent megtettek a szabálymódosítások megfékezése érdekében, noha azok hiábavalóak voltak."
Mosley visszavágott a Michelinnek
Max Mosley visszavágott a Michelinnek azok után, hogy a francia gumigyártó pénteken kiadott sajtóköleményében kritizálta a FIA-t, mert újból bevezették a kerékcserét alig egy évvel azután, hogy beszüntették azt.
"A Michelin teljességgel érthetetlen." - állt a FIA által kiadott sajtóközleményben. "Nehéz megértenünk, a szavazás melyik részével voltak elégedetlenek. Ugyanis a kerékcsere újbóli bevezetését a tanács egyhanúlag megszavazta, senki sem tiltakozott ellene."
"Ez ugyanaz a szabály, mely volt 2004-ben is, amikor az általuk támogatott autók minden probléma nélkül futottak Indianapolisban."
A 2005-ös viágbajnokság teljes győztese, a Renault egyértelműen a franciák pártjára állt az ügyben. A technikai igazgató, Bob Bell elmondta: "A kérdés az, hogy mi a helyénvaló döntés ezt illetően ilyenkor, amikor mindenki a költségek csökkentése mellett áll."
Ezzel szemben az újbóli kerékcsere azt is jelenti, hogy a csapatoknak több gumit kell szállítani, ami plusz költségként merül fel. |
[2-1]
| |